fredag 22 februari 2013

Fotograf Andrea & Pia stylist

 
 
Jag är stolt att jag genom livet vågat ta beslut med hjärtat och alltid värderat min kreativa förmåga högt. Jag älskar varje dag på mitt arbete och mina möten med kunder ger mig mer energi än solen ibland. Men när åren går och när rutinen tar över kreativiteten så vet jag att det är dags med förändring.  Ett möte, behövdes för att väcka upp min kropp och min kreativitet som stått på paus ett tag nu. Ett möte med Fotograf Andrea.
 
Andrea är en person jag ser upp till och inspireras av, en varm själ som fotograferar med hjärtat. Hon har en förmåga att se varje människa och lyckas fånga ögonblick på bild som man inte trodde fanns

Jag Pia Johansson och Fotograf Andrea har slagit ihop våra hjärtan för att tillsammans erbjuda er en service utöver det vanliga när det gäller bröllop, modellportfolio, företagsannonser gör om mig fotograferingar m.m. I dessa fall kommer jag att gå under namnet Pia Stylist

vi finns där för dig som söker helhetslösningar som är unikt anpassade efter era behov, där hårstyling, make up och fotograferig ingår.

Mycket av vårt arbete kommer att utgå ifrån Wish hairdressings lokaler men vi erbjuder våra tjänster även utanför Umeå med Sverige som vårt arbetsfält. Är du i behov av make up artist, frisör/stylist och fotograf - räkna med oss

Missa oss inte på bröllopsmässan nu på söndag 24/2 kl 10.00-16.00

Här är lite material från vårt senaste jobb tillsammans. Ditt lilla hemliga...


 
 
 
 

Styling & Make up: Pia Stylist
 
 
läs här lite mer om våra erbjudanden
 
Varma hälsningar
 
Pia
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar